Dobre miejsce nad Bałtykiem

Tekst z 30.08.2018 r. opublikowany na stronie eTUBA.pl

Po raz trzeci wybraliśmy jako miejsce odpoczynku nad polskim morzem hotel „Rejs” we Władysławowie.

Pierwszy raz byliśmy tam podczas podróży poślubnej, kiedy „Rejs” rozpoczynał swoją działalność jako pensjonat. Za drugim razem pojechaliśmy tam z kilkuletnimi córkami. Hotel „Rejs” bardzo im się wówczas spodobał. W tym roku planując kilkudniowy wyjazd nad Bałtyk nie zastanawialiśmy się więc zbyt długo. „Rejs” okazał się po raz kolejny świetnym miejscem odpoczynku dla naszej rodziny.

Nie pisaliśmy dotychczas na naszej stronie tekstów redakcyjnych dotyczących produktów lub usług, ale hotel „Rejs” we Władysławowie jest naprawdę godny polecenia. Wyróżnia go gustowny wystrój w stylu marynistycznym i wysoki standard wyposażenia, ale zalet ma znacznie więcej.

Oprócz wygodnych pokoi hotel zapewnia wiele dodatkowych udogodnień i atrakcji dla gości. Na trzecim piętrze znajduje się przyjazna bawialnia oraz sala z bilardem, tenisem stołowym, piłkarzykami i cymbergajem. W tym miejscu mogliśmy rodzinnie aktywnie spędzić czas w przerwach od plażowania, a nasze córki miały okazję spotkać się z innymi dziećmi.

Bardzo mocną stroną hotelu „Rejs” jest kuchnia. Pisząc „kuchnia” mamy na myśli restaurację i cukiernię. Śniadania i obiadokolacje są podawane w formie bufetu. Zazwyczaj są bardzo urozmaicone. W menu śniadaniowym nie brakowało nigdy dań na ciepło np. jajecznicy czy naleśników. W menu obiadowym znajdowały się 3 rodzaje zup oraz kilka propozycji dań głównych, w tym zarówno mięsnych, jak i rybnych.

W związku z tym, że „Rejs” jest obecnie trzygwiazdkowym hotelem można oczywiście oczekiwać takiego menu, ale niełatwo znaleźć dobry hotel, który oferuje obiadokolacje w formie stołu szwedzkiego i daje gościom możliwość zakosztowania w trakcie jednego posiłku różnych potraw. Zazwyczaj w restauracjach hotelowych musimy ograniczać się do wyboru dań z karty.

Ponadto w hotelu działa również cukiernia, w której oprócz ciast i deserów znajdziemy również lody i dobrą kawę. Goście hotelowi mogą zakosztować niektórych ciast w ramach stołu szwedzkiego podczas śniadań.

Co jeszcze podoba się nam w hotelu „Rejs” we Władysławowie?

Na pewno kameralność i położenie. W trzypiętrowym budynku hotelu czujemy się przytulnie, a liczba gości jest odpowiednia do wielkości i wyposażenia hotelu. Mieści się przy spokojnej uliczce w bliskiej odległości od plaży.

Na koniec chcielibyśmy zwrócić uwagę na kluczową zaletę hotelu „Rejs”. Jest to gościnność. Na stronie http://hotel-rejs.pl/ znajdziemy zapis „W tym hotelu jesteś Gościem – nie klientem”. W naszej ocenie nie jest to tylko pusty slogan. Za każdym razem byliśmy traktowani w hotelu, zarówno w recepcji, jak i restauracji, bardzo uprzejmie i rzeczywiście mogliśmy poczuć się jak goście. Jakie to miłe.